Szuperritka 40 éves turbós Honda motorkerékpár vár új gazdára
Ezt a 80-as évekbeli különleges Hondát nem hagyományos szívómotor mozgatja.
Ezt a 80-as évekbeli különleges Hondát nem hagyományos szívómotor mozgatja.
Jelek szerint sikerült találni közel 150 eddig szunnyadó lóerőt az Urus kiváló biturbó V8-as motorjában.
A legfrissebb zuffenhauseni sportkocsi teljese neve Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana.
A limitált szériás japán szabadidő-autó indulóára hajszálnyival 8 millió forint alatt maradt.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Mostantól nem kell Bécsig autózni, ha Lamborghinit vásárolnánk vagy szervizeltetnénk. A budapesti szalon megnyitóján a cég első embere, Stephan Winkelmann vázolta számunkra a benzingőzös olasz autómárka elektrifikációival kapcsolatos terveit.
Ez a retró húrokat megpengető különleges sportkupé kétféle, egymástól igen eltérő változatban kapható.
Ebből a Ferrariból szinte harmadannyi készült csak, mint a legendás F40-ből.
A jövőben már nem lesz normál M4-es, helyette csak a Competition, CS és CSL modellek maradnak.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
Az erősítőkúrán átesett Cadillac CT5-V Blackwing bőven kevesebb, mint 3 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A méregdrága restomod elektromos Mini hatótávja 175 kilométer körül alakul.
A McLaren Special Operations ezúttal a különleges fényezésekre helyezi a fő hangsúlyt.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
Ha felbukkan a visszapillantó-tükörben egy ilyen amerikai monstrum, szinte minden sofőr azonnal előzékenyen lehúzódik előle.
A 70-es évekbeli kétajtós sportkupéba minden korábbinál erősebb motort szerelt a Manhart.
A limitált szériás RS7 csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A 34 esztendős hatalmas hátsó légterelős ős 911-es Turbóval eddig alig több, mint 90 ezer kilométert tettek csak meg.