Semmilyen előírásnak sem felel meg a Ferrari 858 lóerős elképesztő újdonsága
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
A vadonatúj Ferrari 296 Challenge kerekeit kizárólag egy biturbó 3 literes 6 hengeres motor hajtja.
Hagyományos kupé vonalvezetés, keret nélküli ajtók és zéró B-oszlop a valaha készült leglátványosabb A8-as Audin.
Nincs semmilyen turbólyuk és a hibrid hajtás okozta tömegnövekedéstől sem kell tartani. Helyettük viszont egekig forgatható főtengelyt kapunk.
A szerény futásteljesítményű Ferrari F50-re vágyók most lecsaphatnak álmaik autójára, már amennyiben van közel 2 milliárd forintjuk a projektre.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
A szívómotoros, kézi váltós és hátsókerék-hajtású 911 S/T-nek alaposan megkérik az árát.
A Hennessey limitált szériás Chevrolet Camaro ZL1 Exorcist Final Edition izomautója garantáltan ritkán jön majd szembe az utakon.
Ezt a 625 lóerős BMW M5 Competitiont könnyen német rendőrautónak lehet nézni.
A remek állapotnak örvendő bajor oldtimer egészen a 70-es évek elejéig tekeri vissza az idő kerekét.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A 8 literes V10-es motorral szerelt sportkupé semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel kecsegtet.
A Hennessey gigászi újdonsága sportkocsiként katapultál 0-ról 100 km/h-ra.
Ezt a 80-as évekbeli különleges Hondát nem hagyományos szívómotor mozgatja.
Jelek szerint sikerült találni közel 150 eddig szunnyadó lóerőt az Urus kiváló biturbó V8-as motorjában.
A legfrissebb zuffenhauseni sportkocsi teljese neve Porsche 718 Cayman GT4 RS TAG Heuer x Porsche – Legends of Panamericana.
A limitált szériás japán szabadidő-autó indulóára hajszálnyival 8 millió forint alatt maradt.
Az egekig pörgethető szívómotoros 911 GT3 R rennsport a vezetési élmény és a tempó maximalizálásáról szól.
Ebből a B csoportos emlékeket felidéző sportkocsiból alig több mint 200 példány készült a 80-as évek derekán.
Mostantól nem kell Bécsig autózni, ha Lamborghinit vásárolnánk vagy szervizeltetnénk. A budapesti szalon megnyitóján a cég első embere, Stephan Winkelmann vázolta számunkra a benzingőzös olasz autómárka elektrifikációival kapcsolatos terveit.